Mobilny i prosty stojak na ulotki Libra BrandForm Display

Stojaki

Stojak na ulotki Libra
BrandForm Stojak na ulotki LIBRA

Libra

Prosty przekaz, ogromny potencjał

Bardzo skutecznym systemem wystawienniczym wzmacniającym przekaz reklamowy jest popularny stojak na ulotki Libra. Cieszące się największą popularnością to takie, które pozwalają na szybkie złożenie i rozłożenie na targach, promocjach, czy różnego rodzaju eventach.

Opis stojaka Libra:

  • Elegancji, dwustronny stojak na foldery, ulotki, broszury,
  • Posiada aż 6 kieszonek na ulotki w formacie A4,
  • Składany wraz z materiałami promocyjnymi umieszczonymi na stojaku,
  • Malowany proszkowo na kolor srebrny,
  • Niewielkie wymiary po złożeniu, nieduża waga oraz stabilna podstawa podnoszą wartość użytkową stojaka.
  • W zestawie elegancka, wzmacniana i usztywniana torba transportowa.

Wymiary stojaka Libra:

  • Wysokość - 154 cm
  • Szerokość - 27,5 cm
  • Głębokość - 36,5 cm
  • Waga - 9,3 kg
  • Zalecane obciążenie: max 5 kg

Zobacz nasze inne stojaki

Stojaki reklamowe – z potencjałem dla klienta

W marketingu bezpośrednim, ukierunkowanym na klienta stojaki reklamowe wydają się jednym z najważniejszych atrybutów. Nie ma obecnie zarówno firmy, jak i branży, która nie potrzebowałaby tego typu systemu wystawienniczego. To jedno z najbardziej skutecznych narzędzi w dziedzinie promocji.

Rozpoznawalność marki dzięki stojakom reklamowym

Stojak reklamowy to dzisiaj produkt, który jest szczególnie ceniony za prostotę, formę oraz nieskomplikowany przekaz reklamowy. To niezwykle skuteczne narzędzie do promowania firmy za pomocą szeroko znanych materiałów drukowanych i rozpowszechnianych na eventach typu targi, czy spotkania biznesowe. Dzięki nim promocja marki staje się bardziej skuteczna i zdecydowanie przyczynia się do jej rozwoju. Ten system reklamowy staje się podstawowym narzędziem wielu firm w sprzedaży swoich produktów i usług, gdzie liczy się budowanie przewagi konkurencyjnej.

Stojak reklamowy to wyróżnik firmy

Dzięki temu nieskomplikowanemu produktowi reklamowemu, potencjalny klient nawet nie znając naszych produktów, czy marki już podczas wstępnego spotkania ma możliwość zapoznania się z ofertą. To pomaga zdecydowanie obu stronom w dokonaniu właściwych wyborów. Stojaki na ulotki w zasadzie są już wszechobecne. Spotyka się je w sklepach, galeriach, na targach, eventach, hotelach, czy spotkaniach biznesowych. Umieszcza się tutaj zarówno czasopisma, broszury, najnowsze informacje, czy szczegółowy katalog produktowy. Zainteresowane osoby nie przejdą obojętnie obok tak wypromowanego produktu.

Prosty przekaz, ale ogromny potencjał

Stojaki reklamowe charakteryzują się nieprawdopodobną uniwersalnością i całą gamą zastosowań. To stanowi o ich nieprzeciętnej zalecie. Szerokie spektrum zastosowań oraz bardzo ciekawe formy i niebanalny design podnoszą ich wartość w oczach klientów. W dodatku ta forma reklamy jest niezwykle tania i bardzo prosta. To doskonałe rozwiązanie dla każdej firmy, branży i sytuacji. O uniwersalności zastosowań świadczyć może i to, że nawet chwila oczekiwania na spotkanie może nam, dzięki ulotce zamieszczonej na stojaku reklamowym pozwolić na zapoznanie się z ofertą.

Czy każdy stojak jest dobrym wyborem?

Niestety nie każdy. Niektóre z nich są wykonane z materiałów, które zamiast promować materiały oraz firmę mogą powodować wręcz odwrotne skutki od zamierzonego. Niekiedy, te tanie, zamiast przynieść korzyści, mogą spowodować, że marka firmy ulegnie degradacji w oczach klienta. Warto zainwestować w stojaki reklamowe oferowane w firmie BrandForm Display, gdzie dbałość o szczegóły jest wyróżnikiem na rynku reklamowym. Dzięki temu trzy strony są zadowolone, oferujący, kupujący oraz klient, który sięga po materiał promocyjny.

Pobierz pliki:

Karta Produktu

Zapytaj o produkt

[recaptcha]