Crux - Brandform Systemy wystawiennicze

Stojaki

Stojak na ulotki Crux
BrandForm-Stojak-na-ulotki-CRUX

Crux

MAŁY STOJAK, DUŻY EFEKT

Bardzo skutecznym systemem wystawienniczym wzmacniającym przekaz reklamowy jest popularny stojak na ulotki Crux. Cieszące się największą popularnością to takie, które pozwalają na szybkie złożenie i rozłożenie na targach, promocjach, czy różnego rodzaju eventach.

Opis stojaka Crux:

  • Wykonany z solidnego tworzywa w kolorze ciemny grafit stojak na ulotki Crux to skuteczny system promocyjno-reklamowy. Crux charakteryzuje się łatwym montażem, niedużą wagą oraz solidnością wykonania. Boczne ramiona oraz podstawa to stal malowana proszkowo,

  • Lekki, bardzo łatwy w rozłożeniu i złożeniu, prezentuje się bardzo ciekawie, jest połączeniem stylu retro i modern, co podnosi jego walory użytkowe i pozwala się wyróżnić na tle innych systemów. Stojak posiada 5 sztuk dwustronnych kieszonek formatu A4,

  • Stojak na broszury i ulotki wyposażono w blokadę automatyczną podczas otwarcia i zamknięcia, co znacznie ułatwia jego użytkowanie. Dodatkową wartością są bardzo solidne, eleganckie kieszenie z poliwęglanu przyciemnianego. Materiały promocyjne można zostawić w stojaku podczas jego złożenia i transportowania,

  • Niewielkie wymiary po złożeniu, nieduża waga oraz stabilna podstawa podnoszą wartość użytkową stojaka. Do transportu tego efektownego stojaka na ulotki Crux dedykowana jest torba transportowa Premium, czyli specjalnie wzmacniana, wyściełana torba brezentowa w kolorze czarnym.

Wymiary stojaka Crux:

  • Wysokość - 132cm
  • Szerokość - 28,5 cm
  • Głębokość - 38 cm
  • Waga - 7,5kg
  • Zalecane obciążenie: max 5-7 kg
  • Kolor ciemny grafit

Zobacz nasze inne stojaki

Stojak reklamowy. Jak zrozumieć Klienta, czyli efekt wyboru najlepszej oferty na targach

Niewątpliwie systemy wystawiennicze są najlepszym sposobem na prezentację firmy oraz promowanie produktów podczas wszelkiego rodzaju targów, kampanii promocyjnych, wystaw, kursów, szkoleń i wszędzie tam, gdzie potrzeby i możliwości klientów możemy dostosować do jego indywidualnych upodobań. To gwarancja sukcesu i udanej imprezy.

Co ciekawe, mówi się, że dobre wrażenie można zrobić tylko raz. Jeśli tak, to wybór odpowiedniego nośnika reklamowego za pomocą, którego chcemy dotrzeć do potencjalnego klienta może okazać się kluczowy. Nie od dzisiaj jest wiadomym, że klient z reguły sam potrafi ocenić, co jest dla niego najlepsze. Według tej teorii inwestując minimum środków chcemy uzyskać maksimum rezultatu. To, co na pierwszy rzut oka mogłoby okazać się mało wykonalne, idealnie sprawdza się za sprawą tak prostego urządzenia reklamowego, jakim jest stojak na ulotki, zwany stojakiem na foldery.

W prostocie stojaka na ulotki siła

Czasem na targach może się zdarzyć, że potencjalny zainteresowany naszą ofertą nie będzie mieć czasu, aby do nas podejść, lub też, gdy zobaczy, ze musi czekać na rozmowę z handlowcem może po prostu odejść. Gorzej jeśli już więcej nie wróci i nie da nam drugiej szansy. Wtedy właśnie o sile stojaka na foldery mogą przekonać się Ci, którzy do tej pory go nie doceniali. Folder reklamowy, katalog, czy ulotka informacyjna, to zazwyczaj klucz do sukcesu i możliwość nawiązania pierwszego kontaktu. Zgrabna konstrukcja przyciąga wzrok i z reguły zachęca do wzięcia położonej na nim informacji.

Mały stojak, duży efekt

W praktyce spotyka się ogromną ofertę stojaka na ulotki. Stworzone z pleksi, pcv, aluminium, stali, drewna, a nawet materiałowe, malowane proszkowo, farbami ekologicznymi, czy też zabezpieczone w inny sposób mają za zadanie idealnie wyeksponować położone na nich materiały. Czasem klient może mieć problem z odpowiednim wyborem odpowiedniego systemu reklamowego dla siebie, swojej firmy, marki, czy logo. Wtedy naszą rolą jest doradzić i pokierować zainteresowanego do zakupu takiego systemu, który spełni jego oczekiwania a nam przyniesie kolejnego usatysfakcjonowanego klienta. Takiego, który zadowolony, poleci nas swoim znajomym i innym osobom potrzebującym foldera na broszury. Efektem wyboru najlepszego stojaka na targi może być także i to o którym wspominaliśmy, czyli przełożenie na uzyskanie maksymalnego efektu, przy minimalnych kosztach.

Pobierz pliki:

Karta Produktu

Zapytaj o produkt

[recaptcha]