Stojaki reklamowe – z potencjałem dla klienta - Brandform Systemy wystawiennicze

Stojaki reklamowe – z potencjałem dla klienta

22 stycznia 2018


Stojak na ulotki
W marketingu bezpośrednim, ukierunkowanym na klienta stojaki reklamowe wydają się jednym z najważniejszych atrybutów. Nie ma obecnie zarówno firmy, jak i branży, która nie potrzebowałaby tego typu systemu wystawienniczego. To jedno z najbardziej skutecznych narzędzi w dziedzinie promocji.



Rozpoznawalność marki dzięki stojakom reklamowym


Stojak reklamowy to dzisiaj produkt, który jest szczególnie ceniony za prostotę, formę oraz nieskomplikowany przekaz reklamowy. To niezwykle skuteczne narzędzie do promowania firmy za pomocą szeroko znanych materiałów drukowanych i rozpowszechnianych na eventach typu targi, czy spotkania biznesowe. Dzięki nim promocja marki staje się bardziej skuteczna i zdecydowanie przyczynia się do jej rozwoju. Ten system reklamowy staje się podstawowym narzędziem wielu firm w sprzedaży swoich produktów i usług, gdzie liczy się budowanie przewagi konkurencyjnej.


Stojak reklamowy to wyróżnik firmy


Dzięki temu nieskomplikowanemu produktowi reklamowemu, potencjalny klient nawet nie znając naszych produktów, czy marki już podczas wstępnego spotkania ma możliwość zapoznania się z ofertą. To pomaga zdecydowanie obu stronom w dokonaniu właściwych wyborów. Stojaki na ulotki w zasadzie są już wszechobecne. Spotyka się je w sklepach, galeriach, na targach, eventach, hotelach, czy spotkaniach biznesowych. Umieszcza się tutaj zarówno czasopisma, broszury, najnowsze informacje, czy szczegółowy katalog produktowy. Zainteresowane osoby nie przejdą obojętnie obok tak wypromowanego produktu.

Prosty przekaz, ale ogromny potencjał


Stojak na ulotki
Stojaki reklamowe charakteryzują się nieprawdopodobną uniwersalnością i całą gamą zastosowań. To stanowi o ich nieprzeciętnej zalecie. Szerokie spektrum zastosowań oraz bardzo ciekawe formy i niebanalny design podnoszą ich wartość w oczach klientów. W dodatku ta forma reklamy jest niezwykle tania i bardzo prosta. To doskonałe rozwiązanie dla każdej firmy, branży i sytuacji. O uniwersalności zastosowań świadczyć może i to, że nawet chwila oczekiwania na spotkanie może nam, dzięki ulotce zamieszczonej na stojaku reklamowym pozwolić na zapoznanie się z ofertą.

Czy każdy stojak jest dobrym wyborem?


Niestety nie każdy. Niektóre z nich są wykonane z materiałów, które zamiast promować materiały oraz firmę mogą powodować wręcz odwrotne skutki od zamierzonego. Niekiedy, te tanie, zamiast przynieść korzyści, mogą spowodować, że marka firmy ulegnie degradacji w oczach klienta. Warto zainwestować w stojaki reklamowe oferowane w firmie BrandForm Display, gdzie dbałość o szczegóły jest wyróżnikiem na rynku reklamowym. 

Dzięki temu trzy strony są zadowolone, oferujący, kupujący oraz klient, który sięga po materiał promocyjny. Tylko ta firma wraz ze swoją ofertą będzie usatysfakcjonowana, która wykorzystując tylko ten moment targów zaprezentuje swoje materiały na dobrych jakościowo stojakach.

Gwarancja na produkty wynosi 24 miesiące.


BrandForm Display jako jedyna firma w Polsce udziela nie tylko gwarancji na ten system, ale także świadczy długoterminowe usługi po sprzedażowe. Kup i wypróbuj! Sprawdź ile zaoszczędzisz.

Marek Bachorski-Rudnicki mb@brandform.pl

powrót

Wszystkie wpisy:

Zapytaj o produkt

[recaptcha]