Przepis na udane targi - Brandform Systemy wystawiennicze

Przepis na udane targi

16 kwietnia 2018

Po co wystawiać się na targach?

 
Zabudowa targowa
Zabudowa targowa Clever Frame
Wydawać by się mogło, że w dobie wszechobecnego Internetu każdy może za jego pośrednictwem odnaleźć dostawcę systemów reklamowych i zamówić taki produkt, jaki najbardziej mu odpowiada. Tylko, czy faktycznie będzie mieć do czynienia z producentem, czy tylko z firmą, która za takową się uważa importując wszystko z Dalekiego Wschodu. W dodatku wątpliwej jakości. Targi to tak naprawdę jedyny moment, gdy możemy dotknąć produktu, porozmawiać o nim i zobaczyć najnowsze nowości i trendy.

Po co w ogóle są targi?

Zabudowa targowa
Zabudowa targowa Clever Frame
To szczególny czas w życiu i strategii przedsiębiorstwa. To moment, gdy promujemy firmę, markę i swoją działalność. To ta wyjątkowa chwila, gdzie możemy dotrzeć do osób, które są zainteresowane naszymi produktami i porozmawiać z nimi o systemach wystawienniczych oraz, co ważne zaobserwować, jak radzi sobie na tym rynku nasza konkurencja. Warto zauważyć, że niejednokrotnie jest to także promocja nie tylko naszej firmy, ale miasta, czy nawet regionu. To argumenty nie do podważenia, zwłaszcza, gdy nasza firma wystawia się na targach o prestiżu międzynarodowym.

Przepis na udane targi

Zabudowa targowa
Zabudowa targowa Clever Frame
Złotej metody na pewno nie ma. Nie da się zastosować tej samej strategii dla dwóch różnych firm. Ale można za to na takich samych konstrukcyjnie ściankach wystawienniczych pokazać w różny sposób firmy z całkowicie odległych branż, czy nawet z tych pokrewnych sobie. Nic nie stoi na przeszkodzie, by obok siebie stały rollupy, potykacze, czy xbanery firm, które na co dzień ze sobą konkurują. Nawet stojaki na ulotki mogą być podobne, a powiewające flagi z logotypami również mogą promować dwie podobne firmy. Bo nie w tym rzecz, aby to system reklamowy był wyróżnikiem, a udana kompozycja, dobrze dobrany projekt, właściwe rozmieszczenie logo, czy miłe dla oka i dobrze skomponowane kolory.

Drugi składnik przepisu, czyli nośnik reklamowy

Systemy reklamowe
Systemy reklamowe oferowane przez naszych partnerów
System reklamowy jest w tym wypadku jedynie nośnikiem informacji i cała sztuka polega właśnie na tym, aby odpowiednio dobrać te wszystkie powyższe czynniki składowe. Odpowiedni baner, estetyczne wykończenie rollupa, ścianka reklamowa, czy to klasyczny popup, czy materiałowa, zwana tekstylną, wykonana z odpowiednią starannością i jakością promuje zarówno firmę, która na takim nośniku się wystawia, jak i sprzedawcę systemów. Nawet baner zewnętrzny z dobrze skomponowaną treścią reklamową ma odpowiednią moc reklamową. Flaga wystawiona w przejściu z daleka informuje o tym, gdzie nas znaleźć i dumnie wspiera naszą firmę w działaniach promocyjnych. Dlatego też zalecamy kontakt z naszą firmą, gdzie otrzymają Państwo wszystkie potrzebne informacje i zupełnie nieodpłatną pomoc, co gwarantujemy, że przełoży się na potrójne zadowolenie. Państwa z promocji na naszych systemach, naszą, bo mogliśmy w tym uczestniczyć oraz klientów, którzy będą pewni, ze robiąc z Państwem interesy robią je z najlepszym partnerem w branży.

Marek Bachorski-Rudnicki

mb@brandform.pl

powrót

Wszystkie wpisy:

Zapytaj o produkt

[recaptcha]